piątek, 9 marca 2012

Twitcam nr. 2


A więc witam was moje drogie :)
Widzę, że blogi przestają się wam podobać. Jest coraz mniej wyświetleń i coraz mniej komentarzy. Jak pisałyście mi miłe komentarze, bądź w dzień było dużo wejść biło mi wesoło i wgl. i niestety nie mam już teraz takiego odczucia :/
No, ale dobra. Może nie będę jeszcze kończyć. A i chciałabym pisać rozdziały albo krótsze i częściej, albo dłuższe i jakoś co tydzień. Nie wiem co wolicie. Podajcie mi swoją odpowiedź w komentarzu :)
Pewnie słyszałyście o tym, że chłopcy powiedzieli, że kochają Polskę :) Jaram się tym i to strasznie : D
Ale dobrze. Jutro znów spróbujemy pomęczyć się z twitcamem. Bo jak ostatnio włączyłyśmy, to w ogóle nie było nas widać. Ale cóż i ta nie było prawie żadnych osób.A więc twitcam będzie o godzinie 17 : 00.
Przynajmniej na to wychodzi. Postaramy się być punktualnie. A i proszę co do rozdziałów. Jest to dla mnie ważne, ponieważ nie wiem kiedy mam pisać rozdziały i kiedy je dodawać
Tutaj link : http://twitcam.livestream.com/8yjvf
Jeszcze raz zapraszamy i pozdrawiamy :)
Wiki. <3
Paula. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz